Monday, May 15, 2017

#အေဖအို….


က်ေနာ့္အေဖက အသက္ ၆၀ေက်ာ္ရွိပါျပီ က်ေနာ့္ဇာတိကေတာ့ အစြန္ပိုင္းက်တဲ့ျပည္နယ္တစ္ခုကျဖစ္ျပီး ဆက္သြယ္ရခက္ခဲ ေတာေတြကိုျဖတ္ျပီးမွေရာက္ရတဲ့အရပ္ေဒသပါ။ ျမိဳ႕မွာအလုပ္လုပ္ေနတဲ့ က်ေနာ့္နဲ႕အတူေနဖို႕လည္းအေဖ့ကိုေခၚလို႕မရပါဘူး ။ အိမ္ျပန္တဲ့တစ္ေန႕မွာေတာ့ က်ေနာ့္ကအေဖ့အတြက္ လက္ကုိင္ဖုန္းတစ္လံုး၀ယ္သြားေပးတယ္ အေဖက က်ေနာ့္ကိုေျပာပါတယ္ ။
(အေဖက အသက္ၾကီးလွပါျပီသားရယ္ မင္းတို့ရဲ့ ေခတ္မွီအသံုးေဆာင္ေတြအေဖမလိုအပ္ပါဘူး) တဲ့။


အေဖ့ကိုစိတ္မခ်ေပမယ့္လည္း က်ေနာ္အလုပ္တစ္ဖက္နဲ႕ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာမစဥ္းစားတတ္ေအာင္ျဖစ္ရပါတယ္။ ႏွစ္ဆန္းပိုိင္းပိတ္ရက္မွာ က်ေနာ္အေဖ့ဆီကိုတစ္ေခါက္ထပ္သြားပါေသးတယ္ ဖုန္းတစ္လံုးလည္းထပ္၀ယ္လို႕ေပါ့ အေဖကေတာ့ မယူဘူး အကုန္အက်မ်ားတယ္ဆိုျပီးေျပာေနေပမယ့္ ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့အေဖက လက္ခံလိုက္ပါတယ္ သူျပံဳးျပီးေပ်ာ္ေနပံုရတာေၾကာင့္ ဒီတစ္ခါေတာ့စိတ္ခ်မ္းသာတယ္ထင္ပါ့ ။ က်ေနာ္လည္း အေဖ့နဲ႕ၾကာၾကာေနခ်င္တယ္ဆိုေပမယ့္လည္း အမ်ားဆံုးေနနိုင္သံုးရက္ေပါ့ အလုပ္ရွိရာကိုက်ေနာ္ျပန္ရပါျပီ ။


ႏွစ္သစ္ပိတ္ရက္ရဲ့အစအလုပ္ျပန္ဖြင့္တဲ့ေန႕မွာ က်ေနာ္ မက္ေဆ့၀င္သံေၾကာင့္နိူးလာပါတယ္
( ရာသီဥတုေအးတယ္ေနာ္ ေႏြးေနြးေထြးေထြး၀တ္သြားပါ အလုပ္မသြားခင္တစ္ခုခုစားဖို႕မေမ့နဲ႕ေနာ္) တဲ့ က်ေနာ္ ဒီလို မက္ေဆ့မ်ိဳး မၾကာခဏၾကားဖူးေနေတာ့ပဲ က်ေနာ္မသိတဲ့နံပါတ္စိမ္းတစ္ခုမို႕ က်ေနာ္အခ်ိန္ၾကာၾကာဒီနံပါတ္က ဘယ္ကမ်ားလဲဆိုျပီး စဥ္းစားေနေတာ့တာ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ က်ေနာ္သိလိုက္တယ္ အေဖ့ကိုက်ေနာ္ဖုန္း၀ယ္ေပးတုန္းက ထည့္ေပးလိုက္တဲ့နံပါတ္ကဒ္ပဲ။အေဖ့နံပါတ္ကိုက်ေနာ့္မွတ္ဖို႕ေမ့ေနတာရယ္။


အေဖကတကယ္ေတာ့ မူလတန္းေတာင္မေအာင္တဲ့သာမာန္လူတစ္ေယာက္ပါ ဒါေပမယ့္ မနက္ပိုင္းတုိလိုလို ေန႕တိုင္းနီးပါးမပ်က္မကြက္ပဲ က်ေနာ့္ဆီကို မက္ေဆ့ေတြပို႕ပါတယ္ အေဖ ဒီဖုန္းေပၚက စာသားေတြကိုအေတာ္ၾကိဳးစားရိုက္ရမယ္ဆိုတာလည္းက်ေနာ္သိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္စာမျပန္ျဖစ္ဘူးရယ္ စာ၀င္တဲ့အခ်ိန္ဟာ အလုပ္ခ်ိန္ျဖစ္ေနတာရယ္ က်ေနာ့္မွာ ဆင္ေျခေတြေပးဖို႕အေတာ္မ်ားေနတယ္ က်ေနာ္အလုပ္ေတြမ်ားေနတယ္ ခ်စ္သူအတြက္ ၊ ေငြအတြက္ ၊ ခ်စ္ျခင္းအတြက္၊ အနာဂါတ္အတြက္ အိုး….စံုလို႕ပါပဲ။ အဲ့ကေနရွဳပ္ေနတာဆိုတာ ႏွစ္လည္ပိုင္း က်ေနာ့္အိမ္ျပန္တဲ့အထိအေဖ့ဆီကုိက်ေနာ္စာမျပန္ျဖစ္ဘူး။


အေဖဟာ မွိဳင္မွိဳင္ေတြေတြနဲ႕ က်ေနာ္၀ယ္ေပးခဲ့တဲ့ ဖုန္းကိုၾကည့္ေနပါတယ္ က်ေနာ္ထင္တာဖုန္းမ်ားေငြကုန္သလား ဒါမွမဟုတ္ ပ်က္မ်ားပ်က္သလားေပါ့ ဒါေပမယ့္မဟုတ္ပါဘူး အေဖက က်ေနာ္ကိုေျပာတယ္ ( မင္းတို႕ေျပာေတာ့ မက္ေဆ့ပို႔တာဟာ ဖုန္းေခၚတာထက္ပိုျပီး အကုန္အက်သက္သာတယ္ဆို အဲ့တာေၾကာင့္အေဖမင္းဆီကိုစာအျမဲပို႕တာေပါ့ မင္း….ဖုန္းသံုးတတ္တာေကာေသခ်ာရဲ့လား အေဖ့ဆီကမက္ေဆ့ရရဲ့သားနဲ႕ မင္းဘာစာမွမျပန္ဘူးေလ ) ။ က်ေနာ္ေလ အဲ့ေနရာမွတင္ထိုင္ငိုခ်င္စိတ္ေပါက္သြားတယ္ ရင္ထဲမေကာင္းလိုက္တာ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိလည္း အေတာ္ရွက္သြားတယ္ အေဖ့ကိုဒီလိုခံစားေစရသလားဆိုျပီးေတာ့ေပါ့ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္အေဖ့ကိုစိတ္မေကာင္းမျဖစ္ေစခ်င္ဘူူး အဲ့တာေၾကာင့္ အေဖ့ကိုက်ေနာ္ညာေျပာလိုက္ပါတယ္ ( ..ဟုတ္တယ္ အေဖရ သားဖုန္းက မက္ေဆ့၀င္တာမျပဘူး ပ်က္ေနတယ္ထင္တာပါပဲ ) ။ အေဖက နားလည္သလိုနဲ႕ ေခါင္းကိုညိတ္ျပျပီး ဘာမွေတာ့သူဆက္မေျပာေတာ့ပါဘူး။


ဒီတစ္ေခါက္အိမ္ကျပန္ျပီးတဲ့အခါမွာေတာ့ က်ေနာ္အိပ္ယာက နိုးနိုးခ်င္း အေဖ့ဆီကို မက္ေဆ့ပို႕ေတာ့တာပါ..။
(အေဖေရ…သားညက အေတာ္ညဥ့္နက္မွအိမ္ျပန္ေရာက္လို႕ အေဖ့ဆီကိုဖုန္းျပန္မေခၚျဖစ္တာဗ် အေဖမ်ားအိပ္ေနမလားဆိုျပီး စိုးရိမ္လို႕ပါ ေနာက္တစ္ေခါက္သားအိမ္ျပန္လာရင္အေဖ့အတြက္ ဖုန္းအသစ္တစ္လံုး၀ယ္ခဲ့မယ္ေနာ္အေဖ )
( မလိုပါဘူးသားရယ္ ခုလည္း အေဖ့ဖုန္းကေကာင္းေနတာပဲ သားရဲ့အသံကိုလည္းအေဖေကာင္းေကာင္းၾကားရတယ္ အေဖ့အနားမွာသားစကားေျပာေနသလိုပဲ )
( ဒီတစ္ေခါက္၀ယ္ေပးမယ့္ဖုန္းက ဗီဒီယိုလည္းရတယ္ေလ အေဖရ အေဖနဲ႕သားစကားေျပာတဲ့အခါ ရုပ္ၾကည့္ျပီးေျပာလို႕ရတယ္)
(မလိုပါဘူးသားရယ္ သားအသံၾကားရရင္ပဲအေဖေက်နပ္ပါျပီ သားအေဖ့နားရွိေနတယ္လို႕အေဖခံစားရတယ္ )
က်ေနာ္ေလ စိတ္မေကာင္းလြန္းလို႕ က်ေနာ္ငိုမိေတာ့မယ္အသံကို အေဖၾကားမွာစုိးလို႕ ကမန္းကတန္းအေဖ့ကိုလည္း စကားစျဖတ္လိုက္တယ္ အေၾကာင္းျပခ်က္က က်ေနာ္အလုပ္ေနာက္က်ေတာ့မွာမို႕ ျပင္ဆင္ျပီးအျမန္သြားရေတာ့မယ္ဆိုျပီးေတာ့ေပါ့ တကယ္က က်ေနာ္ငိုသံနဲ႕အေဖ့ကိုစကားမေျပာခ်င္တာေၾကာင့္ပါ။
…………………………………………………………………………………………………………………………….
တကယ္ေတာ့ အေဖေတြၾကားခ်င္ေနတာဟာ သားသမီးေတြ ေျမးေတြ က်န္းမာရဲ့လား ေနထုိင္ေကာင္းၾက အဆင္ေျပၾကရဲ့လားဆိုတာပါပဲ ။အဲ့တာေၾကာင့္သူတို႕ဆီမၾကာမၾကာဖုန္းေခၚလို႕ ခင္ဗ်ား က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ေနေၾကာင္းေျပာဖို႕မေမ့ၾကပါနဲ႕လို႕ ။ ဒါဟာ အေ၀းေရာက္သားသမီးေတြအေနနဲ႕ မိဘကို ေန႕စဥ္ေပးေနတဲ့ လက္ေဆာင္ေလးေတြေပါ့ ။ က်ေနာ့္အျဖစ္ကိုဥပမာေပးျပီးေျပာျပတာပါ က်ေနာ္ကေတာ့ အထက္မွာေျပာခဲ့သလို အေဖ့ဆီကို စာျပန္မပို႕မိလို႕အေဖခံစားရတယ္ဆိုတာကျပန္ေတြးမိတိုင္း က်ေနာ့္နွလံုးသားကနာက်င္ျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္ရွက္မိေတာ့တာပါပဲဗ်ာ။


#MgMyo
#TranslatePost

2 comments:

yanmaneee said...

golden goose sneakers
jordan shoes
coach factory outlet
lebron 11
yeezy
jordan shoes
nike air max
cheap jordans
kyrie 3
golden goose

Unknown said...

visit homepage e0f48y7p41 replica gucci handbags replica bags online shopping india 9a replica bags get more b5b18z1v78 replica bags online click here to find out more e2m36b0x39 louis vuitton replica handbags replica bags gucci

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...